Projekt je realizován finančním mechanismem Norských fondů 2014 – 2021 v rámci LP – Programu Lidská práva, prostřednictvím Ministerstva financí České republiky. Case management na základních školách přináší strukturovaný rámec pro identifikaci a řešení individuálních potřeb žáků, kteří se potýkají s různými výzvami v učení či osobním rozvoji. Tato metodika se zaměřuje na metodu […]
IQ Roma servis, stejně jako většina poskytovatelů sociálních a poradenských služeb, každodenně eviduje a zpracovává mnoho informací o práci se svými klienty a klientkami. Zápis a zpracování všech dat je (nejen) časově náročný proces, a tak se již dlouhodobě snažíme hledat cesty, jak jej co nejvíce zefektivnit. Zároveň usilujeme o to, aby tato data byla […]
Pro účast se prosím registrujte zde: https://forms.office.com/e/Ebr1vSywYU Už rok v rámci projektu Na klienta orientovaná data vyvíjíme nový evidenční systém, směřující k větší přístupnosti a přehlednosti záznamů o námi poskytovaných službách. Nyní vám s radostí oznamujeme, že naše snahy o efektivnější a transparentnější klientskou databázi jsou na dosah ruky. 📊💡 Během intenzivního několikaměsíčního výzkumu a vývoje jsme našli způsoby, […]
Tento příběh jsme mohli zveřejnit díky projektu PRÁCE PRO VŠECHNY – komplexní podpora zaměstnanosti zvláště ohrožených osob v Brně. Projekt je realizován za podpory Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost plus. Registrační číslo projektu: CZ.03.01.01/00/22_019/0000641 Na podzim minulého roku se na naše Karierové centrum, které funguje v rámci organizace IQ Roma servis obrátila […]
V Brně stejně jako ve většině dalších českých měst, se bohužel potýkáme s problémem, který významně ovlivňuje romskou komunitu – etnickou segregací ve vzdělávání. Tento problém, který je předmětem diskusí již téměř dvě dekády, od doby, kdy Evropský soud pro lidská práva uznal, že Česko diskriminuje romské žáky, zůstává nevyřešený a představuje výzvu pro celou […]
Case study vytvořená na základě projektu Důstojné bydlení pro každého, realizovaného za finanční podpory Ministerstva pro místní rozvoj. Klientka IQ Roma servisu bydlela v bytě u komerčního pronajímatele 3 měsíce. Poslední měsíc dlužila na nájemném, protože se jí opozdil příspěvek na bydlení. Opakovaně volala majiteli, aby se s ním domluvila, ale majitel s ní odmítl […]