KRYŠTOF
Když byl Kryštof ve druhé třídě na základní škole, rozhodl se zavítat do klubu, který mu byl doporučený. Občas nosil s sebou domácí úkoly a obracel se na pracovníky s prosbou o pomoc. Nejčastěji se jednalo o úkoly z češtiny, ačkoli na matematiku se nikdy neptal.
Po několika týdnech se však Kryštof rozhodl podělit se se svými starostmi. Pracovníkům se přiznal, že matematika mu vůbec nedává smysl, a proto se jí vyhýbá. Pracovníci se rozhodli najít pro Kryštofa řešení a začali integrovat matematiku do vzdělávacích aktivit zábavným způsobem. Koordinátorka doučování se dokonce domluvila s Kryštofem na pravidelných lekcích matematiky.
Během školního roku Kryštof úspěšně dohnal většinu látky, a když přecházel do třetí třídy v září, sám se přihlásil na další lekce matematiky. Díky podpoře pracovníků a nové, hravé formě výuky, začal Kryštof nacházet radost v matematice a postupně zlepšoval své schopnosti.
Podpořte spolu s námi mladé romské studenty a studentky na cestě za kvalitním vzděláním.